Şartlar ve Koşullar

 

 

1. Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, satın alma işlemi sırasında size sunulan “Ön Bilgilendirme Formu”, “Mesafeli Satış sözleşmesi &Cayma Hakkı ve de  bu sayfada yer alan “Şartlar ve Koşullar”ı  kabul etmiş sayılırsınız.

2. Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

3.Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri ürün ücretine dahildir.

4.Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile  alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise,  Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.

5.Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun teslim edilmek zorundadır.

6.Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde e-mail  olarak alıcıya bu durumu bildirmek ve 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:

7.Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:

8.Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum e-mail yoluyla Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır. LUXUN’un bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

9.Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti kargodan teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacak, bu durumda kargo personeli nezaretinde hasar tutanağı tutulması gerekmektedir. Aksi takdirde, Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir.

CAYMA HAKKI:

10. 29188 numaralı Resmî Gazete'de yayımlanan MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ ( Resmî Gazete linki) kapsamında iade haklarınız aşağıdaki gibidir:

29188 numaralı Resmî Gazete'de yayımlanan MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ MADDE 9 – (1) Tüketici, on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

İlk 14 gün içinde ambalajı kesinlikle açılmamış, emniyet bandı kapalı halde, tahrif edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olan ürünler koşulsuz iade edilebilir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

ALICI’ ya e mail ile gönderilen ürün/ürünlerin  faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.). İade edilecek ürün/veya ürünlerin kutusu, ambalajı, hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Alıcı, iade ettiği ürün ve/veya ürünlerin kargo bedelini ödemekle yükümlüdür.

Cayma hakkının istisnaları

29188 numaralı Resmî Gazete'de yayımlanan MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

"ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler." cayma hakkını kullanamaz.

Bu yönetmeliğe göre kozmetik ürünlerde alerjik durum iadesi gibi bir hak söz konusu değildir. Her kozmetik ürün/ ürünlerin  alerji yapma ihtimali olduğu için, tüketicinin bunu göz önünde bulundurması gerekir.

Ayrıca www.luxun.com.tr sitemizde yer alan Neden Luxun kullanıyorum” sekmesinde yer alan  bilgi aşağıda tekrar bilginize sunulmaktadır:

           “LUXUN® gerçek doğal el yapımı aromaterapik sabunları ve 24 Ayar Altınlı cilt bakım serumu dermatolojik olarak test edilmiştir. Tamamen doğal" ürünler ve bitki temelli yağlar alerji yapmadığı anlamına gelmemektedir. Doğal ve bitkisel esansiyel yağlar bazı bireylerde cilt tahrişine veya reaksiyonlara neden olabilir. Sabun ve 24 Ayar Altınlı cilt bakım serumu ambalajlarımızda ve web sitemizde aromaterapik sabunlarımızın ve 24 Ayar Altınlı cilt bakım serumu bileşenlerini size sunmaktayım. Lütfen aromaterapik sabunlarımızı ve 24 Ayar Altınlı cilt bakım serumunu satın almadan önce web sitemizden serum ve sabunlarımızdaki bileşenlere karşı  herhangi bir hassasiyetiniz olup olmadığınızı kontrol etmenizi öneririm. Aromaterapik sabunlar ve 24 Ayar Altınlı cilt bakım serumumun cildiniz için alerjik reaksiyon verip vermediğini anlamak  için yama testi yapabilirsiniz.”

www.luxun.com.tr   internet sitemize girdiğiniz andan itibaren,www.luxun.com.tr internet sitesini kullanmakla aşağıda yer alan “Yasal Uyarı ve Kullanım Koşulları Sözleşmesini” ve bu sözleşmeye uygun hareket etmeyi kabul etmiş sayılmaktasınız.

Sitemizde yer alan “Yasal Uyarı ve Kullanım Koşulları Sözleşmesi “sekmesi (d) şıkkı bilginize tekrar aşağıda sunulmuştur.

          “d)  Bu sitede yer alan içerik, sadece eğitici nitelikli genel bir bilgi sunulması amacıyla hazırlanmıştır. Bu sebeple bu içerik, LUXUN Natural Kozmetik Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti. ürünlerine tıpla, sağlıkla, hastalıklarla ilgili tavsiye amacını taşımamaktadır. LUXUN Natural Kozmetik Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti. bu web sitesinde sunduğu doğal kozmetik ürünlerini  herhangi bir hastalığı teşhis etmek, tedavi etmek amacıyla sunmaz. LUXUN Natural Kozmetik Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, herhangi bir özel tıbbi tedavi biçimini veya kişilerin kendi sağlıkla ilgili  sorunlarını sağlık alanında  uzman yada uzmanların tavsiyesi olmadan yönetilmesini önermez. Tıbbi bir sorunu olduğunu düşünenlerin veya sağlıkla ilgili herhangi bir sorunu olanların ilgili uzmanlara danışması önerilir. Bu ve benzeri içeriklerden kaynaklanan her türlü hukuki, idari ve cezai sorumluluk, içeriği yükleyen/yayınlayan kişi veya kişilere aittir. Bu kapsamdaki içerikten ötürü LUXUN Natural Kozmetik Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti.’ne herhangi bir sorumluluk ve yükümlülük atfedilemez.”

Alerji veya keyfi cayma iade durumu

Tüketici haklarında kozmetik ürünlerin alerji oluşturması durumunda veya ürünleri kullandıktan sonra beğenilmemesi, fayda görülmediğine inanılması gibi durumlarında iade hakkı bulunmamaktadır. Dolayısıyla LUXUN olarak bu gibi durumlarda iade kabul etmemekteyiz.

 

11. SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:

ŞİRKET ADI/ÜNVANI: LUXUN Natural Kozmetik Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti.

ADRES: Osman Gazi Mah. Lalebahçe Cad. No:28/A 42090 Meram Konya / Türkiye 

E_mail: [email protected]

ÖDEME VE TESLİMAT

12.Sipariş tutarınızı kredi kartı ile ödeyerek ödemenizi yapabilirsiniz. Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Çevrimiçi ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Alışveriş deneyimini iyileştirmek için kişisel veri politikamız doğrultusunda çerezler kullanıyoruz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için Çerez Politikamızı ve Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metnini inceleyiniz.